neděle 19. března 2017

Moravia!

Čauky!

Dneska bohužel končí jarňáky :( těch 9 dní vždycky tak rychle uteče. S rodinou jsme jeli na Moravu. Vůbec se mi tam nechtělo, protože jsem byla domluvená s kamarádkou, že budeme spolu, budeme chodit ven, půjdeme do kina a tak. No rodiče mě překecali (spíš donutili) jet. Lyžovali jsme (já taky snowboardovala), byli jsme v termálech, vyšli jsme na Praděd atd.


Ski areálu Kouty - skoro celou dobu bylo nádherně. Byla tam takováhle vyhlídka přímo na vrcholu tak jsme si tam vyšlápli i přes ty těžký přeskáče.

Lázně Pressnitz -šli jsme nějakou 6 km dlouhou trasu. Tak hrozný to nebylo, ale hned se k nám přidal nějakej chlap, co s námi šel celou dobu a pořád něco povídal.

Therme Losiny - no můj názor na termály a sauny máte tady → Therme!
Ale v sauně byla nádherná odpočívárna, každé lehátko oddělené závěsem, na každém lehátku deka a skoro celou dobu jsem tam byla sama.

Ski areál Karlov - to jsme tam jeli jen na 4 hoďky a já byla celou dobu na snowboardu. Vůbec nejsem dobrá a hned mě z toho bolí nohy, ale někdy se zdokonalovat musím. 

Ski areál Vrbno pod Pradědem - po lyžování jsme si ještě sjeli na bobovku.

Praděd - poslední den jsme si vyjeli busem na Ovčárnu (pod vleky) a od tamtud jsme šli pěšky asi 4 km.

Chtěla jsem jít i na horu na vyhlídku, ale byla mlha a bylo toho vidět strašně málo.
Z Pradědu dolů jsme šli až k autu pěšky, což od Ovčárny nahoru k vyhlídce a zase dolů až k autu bylo cca 18 km, ale tak jsme se prošli. Za odměnu jsme si v cukrárně dali dortík a horkou čokoládu. :)

Cestování mě baví, ale radši bych cestovala za hranice a poznávala nový kouty světa.  No i za tohle jsem ráda.

A kde jste byli vy o prázdninách?
Terry



Žádné komentáře:

Okomentovat