středa 15. března 2017

Therme!

Čauky!

Před pár dny jsem byla v prvních termálech v ČR (Termály Losiny). Já termály úplně miluju, ale hlavně jen v Rakousku. Ležela jsem tam tak na lehátku a byla jsem hrozně unavená po dni lyžování a napadlo mě udělat můj názor na sauny a termály všeobecně.
No jak bych začala...každý rok jezdím do Rakouska ať už v létě nebo v zimě, vždycky jdeme do termálů.  Některé byly lepší některé zas horší.  Ale co úplnej nemusím jsou s sauny. Jediný co mě v nich baví je jen tak ležet na lehátku v tom nádhernym tichu a třeba si číst nebo jen proste spát. Jednou jsem byla i v maďarských termálech a to je vážně nuda, jen sedět po okrajích bazénu ve 38°C a nic nedělat. Žádnej plaveckej bazén proste nic.
No ty sauny...chápu, že to má někdo rád, ale nevím jakej debil vymýšlel, že se tam musí chodit jen nahatý. Jasně muže se tam v prostěradlo, ale pak se jde na nějakou proceduru a oni tam řeknou, že by bylo lepší,  kdyby jste si ho sundali.  Já tam samozřejmě vždy chodím jen a pouze v prostěradle a nikdy ho nesundavám (tedy pokud už jsem donucena jít do té sauny).

A jaký mate názor vy na sauny a termály?
Terry

Žádné komentáře:

Okomentovat