středa 10. ledna 2018

Moje (ne)tradiční Vánoce!

Čauky!

Tak jaké jste měli Vánoce a Nový rok?

Já jsem letos měla celkem zajímavé Vánoce. Nejdřív jsme byli 23. slavit u babi s dědou a byli jsme tam na oběd. Babi udělala vídeňský řízek (taťka si ho chtěl dát, když jsme byli ve Vídni, ale nikde jsme ho nenašli za nějakou přijatelnou cenu) s bramborama. Tam jsme si rozdali první dárečky. Teda jako já měla už předtím 2x Vánoce s kamarádkama. Taky jsme se jeli podívat na hřbitov za prababi a pradědou. A ségra nám nakonec řekla, že s námi na Štědrý den bude, ale asi jen do 4 pm, protože chce být večer se svým přítelem.



Takže 24. jsem vstala, dala si snídani a v podstatě jsme se už šli připravovat na oběd. Dodělali jsme salát. ségra mě namalovala a já zjistila, že nemám slavnostní šaty, který by mi byly. Asi v 1 jsme si dali oběd (vývar, bramborový salát a kuřecí minutky), pak jsme šli rozbalovat. Jelikož nebyla taková ta vánoční atmosféra (nebyla tma), tak jsem se rozhodla rozbalit si jen nějaké dárky. Mamka s taťkou si řekli, že je to dobrý nápad a udělali to stejně. Ségra si samozřejmě rozbalila všechny. Ve 4 jsme šli poprvý za můj život se podívat na Půlnoční mši (mamka nechtěla na půlnoční, protože chodí spát už kolem 10, takže to tak úplně půlnoční nebyla). Když jsme se vrátili, začali jsme smažit řízky. Asi kolem 7 jsme začali večeřet a dorozbalili si zbytek dárků. Pak už jsme si jen lehli na gauč a koukali na Anděl Páně 2 (moje asi úplně nejoblíbenější vánoční pohádka). 
25. jsem jen koukala na pohádky a odpočívala.
26. jsme jeli ke strejdovi na oběd. Zase jsme si dali nějaké dárečky, ale hlavně je dostali sestřenka s bratrancem. No a teta se mě zeptala co jsem dostala, tak jsem ji to řekla a jako poslední jsem jí řekla, že jsem dostala "poukaz" na šicí stroj, že si ho jako budu moct vybrat sama. A ona odešla. Za chvilku přišla ze sklepa a přitáhla s sebou šicí stoj. Řekla, že už na něm nešije, tak jestli ho chci tak je můj. A mohla jsem snad říct ne? Takže už mám doma šicí stroj. No ještě se to budu muset pořádně naučit. Už jsem zkoušela tátovi zašít tepláky a já si ušila takový mini psaníčko jako obal na sluchátka nebo na něco malýho. No jako ale já už mám takový ty představy jakože si ušiju šaty a podobně :D
Silvestr jsem strávila doma s rodičema. Ale ten den jsme ještě byli v Mariánských lázních, ve kterých jsme byly ještě 5 dní předtím. Chtěli tam jezdit na běžkách, ale povedlo se jim mě donutit jen jednou (: Přijeli jsme do Mariánek a přes noc nám pěkně nasněžilo. Poslední no (neboli noc před silvestrem) všechno zase roztálo, takže bylo jasný, že pojedeme domů.


Doufám, že jste si Vánoce i silvestr pořádně užili a napište mi vaše zážitky.

every day is a beautiful day
xoxo Terez

Žádné komentáře:

Okomentovat