pátek 15. prosince 2017

Jsem zpět!?

Čauky!

Jeeej koukám koukám a uplně jsem tohle vypustila z hlavy. No byly jiný starosti, ale ty už snad (radši zaklepu) už jsou pryč. No popravdě co se mnou bylo. Měla jsem celkem vážnou nemoc Hodgkinův lymfom. No ze začátku na to nemohli přijít, ale to bylo taky tím, že ten doktor za kterým jsme prvně šli mi neudělal ádná vyšetření. Pak jsme začali sami obíhat různé doktory, aby vůbec zjistili co to na tom krku mám (našla jsem si tam takovou bouli, která mě vůbec nebolela). Naštěstí jsme to chytili na začátku. 
Chemo jsem měla jen "krátkou" Nejhorší asi pro mě bylo, když mi začaly vypadávat vlasy. Trvalo to cca týden a jelikož jsem byla doma tak jsem nosila drdol. Po cca 3 dnech jsem si ho chtěla sundat a to už pak šlo rychle. Z toho drdolu mi vznikl jeden velkej dred a táta se mi ho pokoušel rozmotat. Když se mu to skoro povedlo, měla jsem na hlavě už fakt jen pár pramenů vlasů. Když jsem se poprvé podívala do zrcadla fakt jsem se rozbrečela (kdo by taky ne při pohledu na sama sebe skoro plešatýho). No po 2 cyklech chemo jsem jela na kontrolu do Plzně, kde je nějaká special magnetická rezonance. Tam se ukázala, že mi už nic nesvítí. Takže jsem byla asi nejvíc happy. No i tak jsem musela dodělat ještě další 2 doléčovací cykly, ale ty už mi taky skončily. Kvůli snížený imunitě jsem ještě stále doma, ale ve škole normálně pokračuju. Třídní za mnou jednou za čas přijede (je fakt skvělá, že prostě dojíždí až za mnou domů) a dá mi napsat nějaké testy, které posbírala po ostatních profesorech. No v lednu půjdu ještě na nějaké imunitní testy a pokud bude všechno tak jak má být, tak bych mohla už od pololetí do školy. 
Jelikož jsem teď doma a mám teď spousta času (teda když se zrovna neučím), tak mi taťkův kámoš dal brigádu. On má knihařství a prodávají tam i bloky a scrapbooky (takový ty hezky retro přírodní). No a já mám na práci ty bloky a scrapbooky dávat dohromady. Takže dělám v papírech ty díry, navleču je na kroužky, ty co je drží pohromadě nandám přední a zadní desky, scaknu ty kroužky a je hotovo. No popravdě mě baví ruční práce, něco vyrábět, takže tohle je práce přesně pro mě. Když chci, tak si můžu vždycky pár z nich nechat, takže teď mám fakt suproidní dárečky. 
Blíží se Vánoce, takže jsme s rodičema vyrazili do Vídně na vánoční trhy. Jak už jsem říkala, tak jsem teď pořád doma, tak jsme mohli vyrazit v neděli a být tam až do úterka. No trhy byly fakt pěkný, hlavně když už byla tma, ale Vídeň jako město na Prahu fakt němá. Oni mají sice hezký centrum, ale to je tak všechno. My máme hezký i ty čtvrti a všechno je tak hezky osvětlený, kdyžto oni jakmile vyjedete z centra a je tma tak málem ani nevíte kde jste. Takže važme si naší nádherné milované Prahy.
Za 9 dní jsou tu vánoce a na to, že bych nikam neměla chodit tak už mám všechny dárky :) No přiznám se, nákupčila jsem i trochu na aliexpressu. Tak jako neberte to žejo! Je to levný občas i kvalitní a já tam koupila obaly na mobil, řetízky a jednoho plyšáčka od Ty! a myslela jsem si, že to bude nějaká napodobenina, ale fakt je to ono :)

Takže si všichni užívejte ten předvánoční čas. Buďte s přáteli a rodinou (prostě s lidmi, které máte rádi). A  rozhodně nehleďte jen na to, jaké dárky jste dostali. Já upřímně radši dávám než dostávám. Baví mě to vymýšlení určitého dárku, pro konkrétní osobu. A pamatujte, že everyday is a beautiful day, jen tam to hezký vždy musíme najít. 

xoxo Terez

Žádné komentáře:

Okomentovat