neděle 19. února 2017

Ahoj všichni!

Čauky!

Chtěla bych vás přivítat na mém blogu.
Doufám, že se vám tu bude líbit a budete se vracet k mým článků a tak.

Taky bych vám mohla říct něco o sobě...Jmenuji se Tereza, je mi 15 let (za 3 měsíce 16) a studuji na obchodní akademii, obor ekonomika. Ve volném čase ráda sportuji, čtu, sleduji filmy a seriály, kreslím, poslouchám hudbu (Justin Bieber, Ed Sheeran, Shawn Mendes, Selena Gomez), občas vařím a peču a také ráda cestuji, ale tak nějak je čas vždy jen o prázdninách.
Moc ráda jím, snažím se jíst zdravě a celkem se mi to i vede, i když k nám občas zavítá děda, který mi moc rád vozí sladkosti, tak někdy prostě neodolám. Co se stylu týče preferuji jednoduchost, jako jsou například džíny s nějakým jednobarevným basic tričkem (spíč černá a šedá). U mě ve skříni se najdou i barevné kousky, které vytáhnu jen málo kdy. Občas prostě miluju si ze skříně vytáhnou lacláče a udělat si na hlavě dva drdůlky a být ta hrozně "hipster" holka.
Miluju si plánovat věci dlouho dopředu, a proto už jsem začala tak trochu plánovat letní prázdniny.
Co se blogů týče, tohle je můj 3. Jeden jsem měla asi v 6. třídě a druhý od 8. do teď s kamarádkou.
Já jsem ten typ člověka co je tichý a stydlivý, ale když jsem s kamarády tak jsem přesný opak.

Tak fajn, doufám, že jste se o mě něco dozvěděli :)
Terry

Žádné komentáře:

Okomentovat