středa 22. února 2017

To Do List 2017!

Čauky!

Už asi 3 roky si na začátku roku sepisuji jednotlivé body. Žádný předsevzetí, jen plány co bych za ten rok chtěla stihnout. Takhle kdyby se mi ten seznam ztratil, tak vím, že to mám tady. Jsem prostě člověk co si potřebuje plánovat, i když vím, že mi většina věcí prostě nevyjde. Abych to vážně aspoň z větší části dodržela, tak si to vyzdobím barevně a dám na stůl pěkně na oči.


  • udělat si Memories jar 2017 
  • jet na lyžák 
  • nechat se ostříhat 
  • předělat si pokoj
  • vytisknout si fotky za každý měsíc
  • přečíst všech 8 Harry Potterů
  • založit si nový blog 
  • zlepšit si angličtinu
  • navštívit nějaký festival
  • pořídit si polaroid
  • mít tajnou oslavu narozek
  • dostat k narozkám balónky
  • pořídit si nové tenisky
  • pravidelně běhat
  • jíst zdravě
  • jít na maturiťák
  • navštívit DisneyWorld
  • snídaně na Náplavce
  • stanovat
  • projet Francii se stanem
  • jet na vodu
  • jet na výlet s kámošema
  • jít do fitka
  • jít na Ice cream festival
  • jít na Matějsokou
  • udělat si marathon filmů
  • udělat picnic
  • jet do Drážďan
  • oslavit Silvestr s kámošema

Když mám nějaké vážně dobré vzpomínky, které bych nerada zapomněla, tak si je napíšu na malé papírky a dám si je do sklenice nadepsané 2017! :)

Tak jo, můžete si zkusit udělat vlastní seznam, nejen na rok 2017.
Jestli už máte...máte tam něco stejné nebo podobné?
A když ne, co by jste si tam napsali?
Terry

Žádné komentáře:

Okomentovat