neděle 26. února 2017

Nepřestávejte!

Čauky!

Asi před rokem mě napadl článek o tom co nás baví a naplňuje a my od toho prostě odejdeme.
Snad nejsem jediná, kterou něco bavilo a odešla o toho. Prostě teď mám dva pohledy...jeden, že jsem ráda, že jsem od toho odešla kvůli těm lidem, ale ten druhý je, že fakt si říkám, že sem úplně blbá, protože mě to vážně mega bavilo.
Jen aby jste věděli od čeho jsem odešla...byl to tanec. Byly to latinsko-americké a standardní tance. No ne tak úplně. Joo jmenovalo se to tak, ale co si jako první pod tím představíte? Jasně tanec v páru...holka a kluk. No a my jsme byly dívčí skupina. Samý holky, s pár holčinama jsem s tam povídala, ale ty co jsem si s nimi rozuměla po půl roce, co jsem tam byla, zrovna ty holčiny odešly. No pak jsem tam vydržela rok a půl v podstatě sama. Ne, že bych tam byla sama, ale s těma ostatníma holkama jsme si prostě vůbec nerozuměla.  Ony už tam byly dýl, ale i po mě přišly a ty se s nima normálně bavily. Já se prostě nedokážu bavit s lidmi co mi nesedí. No odešla jsem taky kvůli soustředěním. No ne, že by mi soustředění vadilo, ale to jak se tam k nám chovali. Taky upřednostňovali sportovky...sportovní klub neboli páry. Ano, byla jsem v nejlepší výběrovce, ale prostě to nebylo ono. 

Teď chodím do tanečních a napadly mě pokračovačky, ale kolik by tam chodilo kluků, žejo. 
No a jen tak jít do nějakýho klubu to by bylo kdybych tam přišla a oni by neměli žádnýho kluka, s kterým bych mohla tancovat. 

Takže, pokud vás něco baví, ale štvou vás tam ty lidi nebo něco jiného, tak buď to zkuste začít dělat někde jinde a nebo si zkuste najít něco jiného co vás bude bavit stejně.
Terry

8 komentářů:

  1. Do pokračovaček kluci chodí. Nebo si zkus tam, kde teď jsi, najít nějakého ochotného parťáka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tam kde chodím, jsou buď samý kopyta a nebo tam jsou se svýma holkama. A já se celkem někam bojím chodit sama už jen proto jak to dopadlo, když jsem chodila tančit.

      Vymazat
    2. Ani ochotné a milé kopyto ti nestačí? Je škoda přestat jen kvůli lack of boys.

      Vymazat
    3. Jasně což oto, oni milý jsou, ale že by byli nějak ochotní.

      Vymazat
    4. Zamrkej očima jako panenka... No jo, tak mne do pokračovaček dostala drahá Monika!

      Vymazat
    5. Tak to je fajn, že di tam šla :)

      Vymazat
    6. Že jsem tam šla? Já jsem prosím chlapec xD

      Vymazat
    7. Jeej promiň, mam auto opravu a nevim proč mi to opravilo :D

      Vymazat