pátek 5. května 2017

InstaApril!

Čauky!

Jako za minulý měsíc i tento tu dám moje fotky z instagramu za měsíc duben. Duben...bylo nádherně, až 25°C a potom se to zvrtlo a bylo hnusně okolo  8°C.  Březen byl záživnější, ale zas ty zážitky tenhle měsíc. Fajn byly i čarodky, ale tam jsem bohužel nic nefotila. S Anet jsme tam potkaly naše bývalé spolužáky, takže mega pecka.



1. Jednou za rok si prostě chci koupit nový boty. Já moc nakupování bot nemusim a tak když se mi aspoň jedny boty za čas líbí, tak je to zázrak. Tyhle jsou od Adidas Original a já je teď naprosto miluju.

2. Raw brownie jsem zkoušela poprvé a bylo vážně dobré. Recept zde.

3. No kdo by neměl rád palačinky. Já si je ještě dávám s rozmixovaným mraženým lesním ovocem a čerstvým banánem a nebo prostě s ovocem co máme právě doma. Recept na ně najdete zde.


1. O Velikonocích jsme s rodinou vyrazili do Drážďan. Místo na Velikonoční trhy, jsme šli po památkách.

2. Z dálky výhled na Frauen Kirche.

3. Těsně u Frauen Kirche. Byli jsme i vevnitř. Více fotek z Drážďan zde.


1. Retro autobus před Zwningrem. 

2. Nakupování kytiček na náš balkón v Horbachu na Čerňáku.

3. Kopretiny opět v Horbachu.


1. Výlet na hrad Hazmburg. Tak nějak se mi nelíbila žádná fotka z hradu.

2. Adélka chtěla do Terezína a tak jsme jeli s nimi. Vážně silný zážitek. Hřbitov před Terezínem.

3. Umyvárna na oko v Terezíně. Článek o Terezíně zde.

Můj duben na instagramu.
Pochlubte se se svými instagrami v komentářích.
Terry

Žádné komentáře:

Okomentovat