sobota 27. května 2017

Sweet 16!

Čauky!

Je to tu. Dneska (27.5.) v 2:23 jsme na světě přesně 16 let. Je to zvláštní pocit, že už mi je 16, i když se vůbec nic nezměnilo. Mám v podstatě jen starší kamarády (samozřejmě i mladších, ale těch je o dost míň). Je to takový, že jim bylo 16 už něco okolo roku zpátky (některým už i 17) a pak jsem tu já, který je 16 až teď. No co už. Tohle je můj den, takže vyrazim s kamarády někam na piknik <3

Co jsem dokázala za poslední rok?
No dodělat základku a dostat se na střední. Asi největší priorita to byla. 
Utíká to tak moc že už jen měsíc a mám prvák za sebou. Potom druhák, třeťák a je tu maturita. Na začátku jak jsem si myslela, že se s nikym bavit nebudu, tak to tak trochu i je. Bavim se hlavně se třema holkama a s ostatníma jen když je nutnost a já si nemám s kým povídat. Co já vážně nesnášim je trapný ticho. Což se u mě stává celkem často, protože já jsem tak trochu introvert.

Mám tu pár fotek z oslav mých předešlých narozenin. Bohužel se nám rozbil disk a tak ty pozdější fotky z narozenin nemám. 

Pár dní po narození se ségrou.

Špekounek na první narozeniny. Ty šatičky jsem milovala a mám je ještě někde schované.

Tahle fotka ani není z narozenin jen se mi líbila jak jsem na tý "party" a s nějakym boyem.

Tenhle dort jsem pomáhala dělat a taky na to vypadá, ale tak co bylo mi osm.

Když deset, tak jsem musela mít dvoupatrový dort, protože jsem měla první kulatiny a už dvouciferný číslo. Můj umělej úsměv byl proto, že jsem den předtím měla oslavu s kamarádkama v Backylandy a udělala jsem si tam něco s rukou. 

Jedenácté narozeniny. Tady pro jistotu nemám už vůbec žádnej úsměv. A to ani nevím proč.

Nejšťastnější, protože mám nejlepší kamarády a už mi je patnáct. Tuhle fotku mám ze všech nejradši. Je focená v den mých patnáctin. Když jsem ráno přišla do šatny, kamarádi tam na mě čekali, aby mi popřáli. Bylo to tak skvělý <3 Potom jsem dostala první dárek a to velký balení mini Reese's. M I L U J U Reese's.

Den po narozeninách jsem měla něco jako oslavu. No spíš to bylo dopoledne plný focení a srandy.

Založila jsem si FB stránku, tam budu přidávat všechny příspěvky ohledně blogu.
https://www.facebook.com/StyleofTerryofficial/

Terry

2 komentáře:

  1. Také jsem slavila 16 :D!
    Naprosto miluju svoje kamarády, hlavně o víkendu přijeli z Anglie a dodatečně mi přáli a zpívali, jsou úžasní.
    Mini Reese's taky miluju dostala jsem je minulý rok ke svátku mňam :3.
    Takže přeji dodatečně všechno nejlepší! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mooc :) Tobě taky dodatečně všechno nejlepší :*
      Kamarádky mi poslaly video s přáním, protože jsme nemohla s nima na přespávačku. Chtělo se mi i brečet.
      Tak rychle jsem projela tvůj blog a je vážně suprovej :)

      Vymazat