pátek 2. června 2017

Co jsem dostala k narozeninám!

Čauky!

V sobotu jsem oslavila svoje 16 narozeniny! 
Byl to fajn den, ráno jsem si přispala a to už je co říct, protože já normálně o víkendu vstávám mezi 7 a 8. Ve 12 to přijela ségra s přítelem, obě babi a děda. Prostě normální rodinná oslava.
Ve 4 jsme měli sraz s Anetkou a Jurou. A jeli jsme do Stromovky. Tam jsme měli úžasnej piknik. Mega jsem si to užila <3


Ze všech dárků jsem věděla jen o jednom, takže to všechno bylo milý překvapení.

Od ségry jsem dostala tenhle mega hezkej baťůžek. Je podobnej jako Fjällräven kanken, jenže asi 10x levnější. Fakt nevim kolik stál.

Tuhle kabelku jsem si jako jedinej dárek vybrala sama. A jsem za ní mega ráda. Kdyžtak je z C&A.

Od mamky s taťkou jsem ještě dostala první dva díly Harryho Pottera. Sice je doma máme jenže si je ségra všechny odveze.
Od rodičů jsem taky dostala voucher na tisk 100 fotek. Miluju fotky a už slouho si je hodlam vytiskount.

Od babi jsem dostala tyhle kartičky. Na každý kartičce je jeden recept na smoothie. Je jich 36.

Taky od babi jsem dostala tyhle skvěle barevný ponožky.

Od Anetky jsem dostala kytičkovanej choker. Třeba ani jsem nevěděla, že to Jura natáčel. <3

Od Jury jsem dostala Smoothie maker. Třeba jsem to vůbec nečekala a byla jsem mega šťastná. 
Když jsem to rozbalila skoro jsem ani nemohla mluvit.

Takže děkujuu za dárky.
Terry

Žádné komentáře:

Okomentovat