pondělí 4. září 2017

Back to school! První den!

Čauky!

A je to tady. 
První den školy. O P Ě T.
Pro mě už po 11.
Ano, jdu do druháku na střední škole. Vůbec mi nedochází, že mám už rok na střední za sebou. 
No mám to teď trošku složitější ze zdravotních důvodů, dnes do školy nejdu a ani ještě nějakou dobu nepůjdu (nemůžu do jakéhokoli většího kolektivu). Budu mít individuál, ale budu doufat, že to nejpozději do pololetí bude dobrý.




No jak se to vezme. Nebudu muset vstávat v 6, abych mohla být v 7 ve škole (máme vyučování od 7.30), nebudu muset každý den sedět v lavici atd. Ale na druhou stranu si nedokážu představit jak se dokopu k tomu, abych se naučila všechno co oni budou dělat ve škole a pak si jen šla napsat test or whatever.
Ještě vůbec nevím jak to celé bude probíhat.

Vlastně taky kvůli tomu jsem delší dobu nevydala žádný článek. Jeden sem průběžně psala, ale pořád není hotový. Ještě se ho dočkáte nebojte. Je o našem rodinném tripu na Moravu. 

No, proč píšu tenhle článek sama nevím. Vlastně jsem měla strašnou chuť něco napsat. 

Můj PRVNÍ den na střední!

No jak by asi začal den žejo. Vstala jsem něco okolo 6,což do školy vstávám normálně. Se spolužačkou se základky jsme se dohodly, že pojedeme společně. Bohužel se mnou ale do třídy nechodí. No hned v tramvaji nám začalo být špatně. Tak nějak jsme si říkaly, že ještě máme čas vystoupit a nějakým způsobem se přidat k nějaký třídě na naší základce :)

Jelikož nebylo zrovna nějaký vedro, vzala jsem si na sebe svoje oblíbené vínové šaty (takovou tu hezky fall barvičku) a obyč černou kabelku. 

Přišla jsem asi 10 min po otevření budovy a i tak už byly skoro všechny lavice zabraný, takže jsem si sedla do druhý lavice u dveří.

Věděla jsem, že s mojí komunikační schopností s cizíma lidma a to ještě ke všemu první den bude horibble. Ale přišla holčina a sedla si ke mě do lavice. Nějak zásadní rozhovor to nebyl, ale i tak to pro mě bylo něco WOW. Při prohlídce školy jsem si všimla jedné holčiny a byla mi hrozně povědomá. Nakonec jsem si vzpomněla, že se mnou chodila na přípravky. Tak jsem taky prohodily pár slov, nic extra.  

No během pár dní jsem se začala bavit s jinýma holčinama a s těma se naštěstí bavím pořád. 
Mojí třídu popravdě nemusím. Pořád vzpomínám jaká byla naše na základce i když ta taky nebyla zrovna ideální. Rozhodně byla lepší než tahle. Ale třeba se to za ty tři roky ještě nějak zlepší.

Všem, úplně úplně všem držím palečky na tento školní rok. Nějak to prostě dáme.  

Terry

3 komentáře: