pátek 21. dubna 2017

Dresden!

Čauky!

Po celodenním sobotním přemlouvání rodičů jsme v minulou neděli vyrazili do Drážďan. Chtěli jsme tam hlavně kvůli velikonočním trhům. Naposledy jsme tam totiž byli na Vánoce 2015. No přijeli jsme tam a řekli jsme si, že nejdříve půjdeme do obchodů (hlavně do Primarku) a až potom půjdeme na trhy. Něco jsme tam pokoupili a šli jsme ven na náměstí kde trhy měly být. No a náměstí bylo prázdný, tak jsme se začali ptát lidí okolo jestli jsou někde v Drážďanech trhy a všichni samozřejmě říkali, že ne.
Celou cestu tam jsem poslouchala písničky a už jsem ani nemohla usnout jak jsem se tam těšila. Asi půl hodiny jsme tam hledali kde zaparkovat a nakonec jsme zaparkovali v nákupáku. Nejdřív jsme šli na nákupy, aby to odpoledne neměli vykopený. Měli to vyzdobený kytičkama a stěny takhle vyzdobený, ale to mají pořád, akorát vždycky odpoledne to svítí různýma barvama. Koupila jsem si tam 5 věcí. 

  1.  Pyžamo (noční košile) s duhama a jednorožcema.
  2.  Pruhované tričko (červenobíle) s černými srdíčky.
  3.  Šedé tričko s burgundy erbem Hogwards (Harry Potter) <3
  4.  Obyčejné černé tílko.
  5.  Černobílé kraťasy s růžovýma třásničkama.
Nebyli jsem tam v tom nejhezčím počasí a dokonce i pršelo, ale jen chvíli a jen trošku. I tak to mělo svoje kouzlo. Po celým dni chození jsem byla vážně unavená a celou cestu zpátky jsem prospala.

Určitě se jeďte někdy do Drážďan podívat, pokud jste tam ještě nebyli, je to vážně nádherný město.
Terry

Žádné komentáře:

Okomentovat