neděle 2. dubna 2017

Snídaně!

Čauky!

Snídaně...nejdůležitější jídlo dne. Chtěla bych vám ukázat moje tři oblíbený snídaně, některé si dělám pořád, některé zas jen výjimečně, ale mám je prostě ráda. Někdy prostě nestíhám a tak si třeba vezmu jen nějaký jogurt nebo chleba s máslem, ale když mám víc času, třeba mi odpadne hodina nebo je víkend tak si udělám jednu z nich.
Jogurt s ovocem
Co budete potřebovat:

Bílý jogurt
Ovoce (podle období) (Banán, borůvky - sušené mrazem)
Chia semínka
+ voda s citronem



Prostě nic těžkého na přípravu, jen se nakrájí ovoce, dá se to do jogurtu, posype se chia semínky a může se jíst.

  Kukuřičné palačinky
Co budete potřebovat:

příprava cca 20 minut
8-10 palačinek

400 ml mléka
200 g kukuřičné mouky
2 vejce
špetka soli
špetka curku
ovoce (lesní směs+banán)



Palačinky si můžete dát jak na slano (třeba se špenátem) nebo na sladko (s javorovým sirupem, rozmixovaným ovocem, nutellou nebo třeba jen s bílým jogurtem)
Já si vzala mražené lesní ovoce a rozmixovala jsem ho s mlékem. Dovnitř jsem si dala jogurt a ovocnou směs a nahoru jen ovocnou směs a ještě si k tomu nakrájela banán.

Raw brownies

Tenhle recept jsem zkoušela podle mycookingdiary.cz jen jednou, ale je to fakt něco. Místo kešu oříšků jsem dala vlašský ořechy a jen jeden hrnek datlí.

Co budete potřebovat:

1 hrnek vlašských ořechů
1 hrnek datlí
3 lžíce holandského kakaa
2 lžíce strouhaného kokosu
2 lžíce medu

Postup:

Nejdříve v mixéru rozmixovat samotné oříšky, potom datle a až nakonec vše ostatní. Nechat mixovat do doby než vznikne jednotná hmota. Potom si formu (je na vás co si vyberete) vyložte pečícím papírem, já si vzala podobnou formu jako na muffiny, ale s obdélníkovým tvarem. Tuhle směs jsem ještě posypala levandulí, kokosem a rozinkami (já rozinky nejím, ale dělala jsem to i pro rodiče a ty je milujou. Potom dáte do mrazáku a počkáte minimálně hodinu.



Tak snad něco z toho vyzkoušíte.
Terry

Žádné komentáře:

Okomentovat