pátek 14. dubna 2017

Friday chill!

Čauky!

Začaly Velikonoce, což znamená VOLNO! Místo toho, aby bylo venku nádherně, tak pořád prší a prší. Jasně miluju déšť, ale nejvíc ho mám ráda v létě a ještě k tomu bouřky, když je nádherně teplo a v tom začne pršet a já se jdu projít a je to super. Jenže teď už mám dost těch zamračených dnů plných sněhu a deště. Takže bych aspoň to jaro měla hezky se sluníčkem a minimálně 20°CDneska to bude takovej pohodovej článek o všem možným, co mě právě napadlo. Jednou za čas bych mohla něco takového napsat.
Před týdnem jsme měli s bývalou třídou (spíš s celým ročníkem) sraz. Mysleli jsme, že bude hezky tak jako celý týden, ale nebylo by to ono kdyby se něco nepokazilo. Samozřejmě, že celý den pršelo, ale odpoledne jsme se koukali na počasí a tam psali, že v 17 už pršet nemá a my měli sraz v 17:15. Naštěstí to vyšlo a nepršelo, no párkrát za tu dobu co jsme byli venku tak káplo, ale jinak to bylo v pohodě. Skvěle jsme si povídali o našich nových školách, o všem co se u nás změnilo a pomlouvali jsme naše nový třídy. 
Nejradši bych šla s někým kamkoliv ven, jenže všichni někam jeli a já jsem odkázaná sama na sebe a navíc k tomu je ještě hnusně. Moc ráda bych šla fotit, jenže ten déšť. To si radši zalezu do postele s knížkou nebo se seriálem a budu celé Velikonoce odpočívat. 
Dneska asi s mamkou začneme barvit vajíčka a jí budu doufat, že letos upečeme beránka. No i kdyby ona nechtěla, tak já si nějaký recept najdu a zkusím ho upéct. Mega mě baví pečení, ale u mě doma to nejedí, protože pořád chtějí jíst zdravě. Takže aby to aspoň vypadalo, že je to zdravější (bezlepkový) tak bych tam dala třeba kukuřičnou mouku. 
Popravdě už moc ty tradice nedodržujeme, ani nezdobíme byt, ale aspoň barvíme vajíčka a taťka s dědou nás vždycky vyšlehaj, aby jsme neuschly.
Už minulý rok o velikonocích jsem se večer začala dívat na High school musical (ne že bych ho předtím neviděla), no a pak sem si řekla, že si pustím další díl a bylo celkem dlouho po půlnoci, ale já nebyla unavená, tak jsem si pustila i 3. díl. A včera jsem si opět pustila jedničku, potom dvojku, ale to jsem asi v půlce usla, takže jsem to hned ráno dokoukala a hned na to jsem si samozřejmě pustila třetí díl.

Dodržujete ještě nějaké další velikonoční tradice?
Terry

Žádné komentáře:

Okomentovat