neděle 9. dubna 2017

InstaMarch!

Čauky!

Včera jsem si tak projížděla moje starý fotky na instagramu. No a blik cvak tenhle článek byl na světě. Už podle názvu je jasný (snad), že to budou moje fotky z instagramu za měsíc březen.
Takovýhle článek jsem ještě nikde neviděla a proto jsem se ho rozhodla udělat. Březen byl no...celkem fajn, byly prázdniny, začalo jaro a s tím i teplo. V jeden měsíc jsem jezdila na sněhu a zároveň šla ven jen v šatičkách. Měla jsem imatrikulaci, vyšla jsem na Praděd, letos jsem byla poprvé na Náplavce.


1. Hned první den co vysvitlo sluníčko jsme s rodinou vyrazili na výlet na Šternberg. Byli jsme i na prohlídce hradu, ale bohužel tam nešlo fotit, jen za příplatek a to se nám fakt dávat nechtělo.

2. S mojí nejmilejší Karolínkou po pár týdnech jsme se zase viděli a vyrazily jsme na Žižkov fotit, nakonec jsme skončily na minigolfu pod žižkovskou věží.

3. Po náročné hře minigolfu jsme zavítali na nejlepší zmrzlinu do Zmrzlináře.


 1. Když jsem jela pro lacláče, boyfreindy a džísku k mamce do práce. Tak jsme se prostě musela zastavit pro tuhle fotku, i když mi ujela tramvaj tak za tu fotku to stálo, protože tam moc často nejezdím.

2. Odpadly mi dvě poslední hodiny a tak jsme šla na jinou zastávku než normálně chodím a při čekání na tramvaj jsme ho vyfotila.

3. I přes ty těžký přeskáče jsem na tuhle rozhlednu vylezla, ale že mi to trvalo. 



1. Lyžování v půlce března už neni nic moc, ale tak jsme si aspoň ještě zalyžovali.

2. Výlet do Priessnitzových lázní. Bylo to trochu náročnější, ušli jsme tam asi 10 km Priessnitzovou stezkou.

3. Už jen zakončení Priessnitzovy stezky na kolonádě s mňaminy lázeňskýma oplatkama.


1. V termálech bylo zavřeno, takže jsme se šli podívat do zahrady místního zámečku.

2. Po půl dnu na snowboardu jsme se ségrou šly na bobovku.

3. Ještě 4 km před náma k vrcholu Pradědu.


1. Už těsně před vrcholem, ale že tam pěkně foukalo. 

2. No při týhle fotce jsem málem spadla do tý říčky, ale naštěstí na tý lávce bylo zábradlí, tak aspoň že tak. No cesta zpátky měla být dlouhá 6 km, ale bylo to celkem asi 15 km. 

3. S Adél jsme šli nákupčit a já si dala první letošní frappéčko ve Starbucksu.

Do komentářů mi můžete napsat vaše instagramy, ráda se podívám :)
A jaké máte zážitky za měsíc březen vy?
Terry

Žádné komentáře:

Okomentovat